A101 Lenovo Tab M7 Tablet Ürün İncelemesi ve Yorumları! Bu Ürün Alınır Mı? Fiyat Performans Değerlendirmesi!

A101 Lenovo Tab M7 Tablet Ürün İncelemesi ve Yorumları! Bu Ürün Alınır Mı? Fiyat Performans Değerlendirmesi!

A101 24 Haziran 2021 Aktüel kataloğunda yer alan A101 Lenovo Tab M7 Tablet şimdiden milyonların odak noktası olmuş durumda. Milyonların sabırsızlıkla beklediği A101 Lenovo Tab M7 Tablet ile eğlenceli vakit geçirmek bir yana internet üzerinden canlı derslerinize katılım sağlayabilirsiniz. A101 24 Haziran 2021 Aktüel kataloğu ile inanılmaz fırsatlarla gelen A101 Lenovo Tab M7 Tablet 24 Haziran itibariyle satışa sunulacak.

Uzun zamandır milyonların Aktüel kataloglarına gelmesini beklediği Lenovo Tab M7 Tablet 24 Haziran itibariyle A101 market zincirlerinde satışa sunulacak. Fiyat/ Performans açısından oldukça tutulan bir model olan  Lenovo Tab M7 Tablet ile birçok ihtiyacınızı giderebilirsiniz. İçerisinde onlarca özellik barındıran Lenovo Tab M7 Tablet'in özelliklerini kısa bir şekilde özetlersek; 7 inç büyüklüğünde HD IPS Ekran, 1 GB RAM, 16 GB Dahili Hafıza, Dört çekirdekli 1,3 GHz İşlemci, Wi-Fi, Android işletim sistemi, 3500 mAh pil kapasitesi, Bluetooth ve 2 yıl boyunca garanti hizmeti bulunuyor. A101 24 Haziran 2021 Aktüel kataloğunda yer alan  Lenovo Tab M7 Tablet alıcısı ile 24 Haziran itibariyle buluşabilecek. 

Daha öncesinde internet sitesi üzerinden  Lenovo Tab M7 Tablet ürününü satın alan bir kullanıcının yaptığı yorumda, "Artan fiyatlar neticesinde uygun fiyatlı tablet bulunmamakta. Bu cihaz online eğitim, düşük gereksinim ihtiyaçlarına sahip oyunlar oynamak, youtubedan video izlemek(youtube go var cihazda hem indirilebiliyor hemde normal izleme yapılıyor), internette gezinmek için yeterli bir cihaz. Bataryası gerçek anlamda tatmin edici saatlerce keyifli zamanlar geçirebilirsiniz. Ekran koruyucu ve kılıfıda yanında geliyor daha ne olsun..." sözlerine yer verdi. 

Etiketler

Ürün İnceleme  

A101 Lenovo Tab M7 Tablet Ürün İncelemesi ve Yorumları! Bu Ürün Alınır Mı? Fiyat Performans Değerlendirmesi! - Yorumlar

  1. Beta Alfa

    @Didik Didik youtube izleniyor mu? Cocuklar icin.

    2021-06-29 13:31
  2. Vatan bilgisayardan aldım. 550 tl ye. Ama şimdi fiyati arttı 800-900 tl.

    2021-06-29 13:31
  3. Necmettin Yağız TOKMAK

    Abi doping hafıza isimli uygulamayı açıyormu , lütfen cevaplar mısin

    2021-06-29 13:31
  4. Necmettin Yağız TOKMAK

    @Didik Didik çok teşekkür ederim abi videolarının devamını bekliyorum

    2021-06-29 13:31
  5. Evet açıyor. Sıkıntı yok

    2021-06-29 13:31
  6. Mehmet Demir

    Bataryası iyi gidiyormu. Hafıza ram yetiyormu.

    2021-06-29 13:31
  7. Umut Baysal

    Zoom eba yukleniyormi

    2021-06-29 13:31
  8. serhat kavak

    Tv ekran yansıtma varmı ?

    2021-06-29 13:31
  9. HALİL YALÇIN

    Abi bunun linki var mı ?

    2021-06-29 13:31
  10. Futbol Sevenler Birliği

    Bu tablet değil telefon

    2021-06-29 13:31
  11. Nasıl yani?

    2021-06-29 13:31
  12. Hivda Yılmaz

    şarjı kac saat dayanıyor(söylerseniz abone olacam)

    2021-06-29 13:31
  13. @LEO139 FF 1 GB ram, 16 GB hafiza. Teşekkür ederim

    2021-06-29 13:31
  14. LEO139 FF

    @Didik Didik tabletin ram ve hafızası ney kanalını çok sevdim bu arada

    2021-06-29 13:31
  15. Hivda Yılmaz

    @Didik Didik saol(söz verdiğim gibi abone oldum)

    2021-06-29 13:31
  16. Şarjı o kadar uzun ki ölçme ihtiyacı duymadım. Yoğun kullanımda bile bir gün rahat gidiyor.

    2021-06-29 13:31
  17. DAGBFATİH DNG

    Like atanın anası uzun yaşasın

    2021-06-29 13:31
  18. Yusuf Batuhan Çalışır

    Abi aynısını aldım benimki 32 gb 850 tl teknosadan aldım ABİ HAYIRLI OLSUN

    2021-06-29 13:31
  19. just EGEMEN

    Sagol bilgi icin

    2021-06-29 13:31
  20. D2ilyAnectodes

    Merhaba kamera performansı nasıl kağıt üzerindeki yazılar örneğin bir soru çekince net belli oluyor mu okunabiliyor mu yazılar?

    2021-06-29 13:31
  21. Köksal Baran

    Dji fly uygulamasi yuklenebiliyormu

    2021-06-29 13:31
  22. CNproductions Official

    Oyun performansı nasıl acaba......pubg mobilde iyi bi oyun keyfi verirmi

    2021-06-29 13:31
  23. ru-clip.com/video/jY0sO5ifmwk/видео.html

    2021-06-29 13:31
  24. Felipe Leon

    1080p ?

    2021-06-29 13:31
  25. Halil Güvenç

    otg desteği var mı. acil cevap verebilir misiniz

    2021-06-29 13:31
  26. LEO139 FF

    pubg iniyormu

    2021-06-29 13:31
  27. biraz geç oldu ama OTG desteği var.

    2021-06-29 13:31
  28. tugba nur

    Çogg galiteli bişeyye benziyoğ

    2021-06-29 13:31
  29. Mutasyon Bey

    abi butun google uygulamalari go var youtube bile onu nasil cozerim

    2021-06-29 13:31
  30. Zengin :D Fan

    @Mutasyon Beyben şu an bu tabletten yazıyorum ve RU-clip vanced üzeriden

    2021-06-29 13:31
  31. Mutasyon Bey

    @Zengin :D Fan tşk

    2021-06-29 13:31
  32. Mutasyon Bey

    @Zengin :D Fan nasıl indiriliyo indirildiği sitenin linkini ver yükleyim

    2021-06-29 13:31
  33. Zengin :D Fan

    O zaman RU-clip vanced indir APK RU-clip'un aynısı hiç reklam yok

    2021-06-29 13:31
  34. Yusuf Dag

    Güzel olmus

    2021-06-29 13:31
  35. BurakGamersTv

    Abi bendede var benimki lenovo tab 7 TB 7104f abi çok güzel hem uzaktan eğitimimi sağlıyor güzel bir tablet ama uzaktan eğitim 20 dakka olacağına 40 dakka olsa daha iyi

    2021-06-29 13:31
  36. GİZLİ KİŞİLİK

    @Didik Didik abi bu yeni gelecek tabletlerde a101 youtube yüklüymüş bir bilgin var mı

    2021-06-29 13:31
  37. Doğrudur kardeşim

    2021-06-29 13:31
  38. Siyah Beyaz

    RU-clip vs yüklenebiliyor mu? Kullanıcı yorumunda RU-clip gibi uygulamaların yüklenemediğini yazmışlar

    2021-06-29 13:31
  39. rosedits

    @Didik Didik Güncelleme gelmiştir inşAllah a101 e gelmiş alayım dedim ihtiyacım da var
    şuan oluyor mu youtube?

    2021-06-29 13:31
  40. RU-clip uygulaması yüklenemiyor. Google Play'de etkinleştir yazıyor ama basıyorum tepki vermiyor.

    2021-06-29 13:31
  41. korop videos

    @Didik Didik tm abi

    2021-06-29 13:31
  42. @korop videos tablet yanımda değil. Akşam bakabilirim.

    2021-06-29 13:31
  43. HAMZA dağ

    Çok güzel olmuş

    2021-06-29 13:31
  44. Özlem Demir

    Abi ben im kuzenimde m 8 var bende m7 alıcam

    2021-06-29 13:31
  45. Mert Yıldız

    Abi tablet bk gibi hiç tavsiye etmem şuanda deli gibi kasıyo hiç tavsiye etmem

    2021-06-29 13:31
  46. Beren ile oyun diyarı

    Abi bende alıcam 13 haziranda

    2021-06-29 13:31
  47. Hayırlı olsun. Güle güle kullan

    2021-06-29 13:31
  48. oğuz kaan incedere

    Abi aldığına pısman olacaksın çünkü bu tabletten bendede var ve Android hatası veriyor

    2021-06-29 13:31
  49. ժҽαժlİբԵ մlմsօվ #SaveRalph✔

    4 k mı ohaa

    2021-06-29 13:31
  50. Berat Karaca

    Pubg kasarmi

    2021-06-29 13:31
  51. Zehra Adali

    RU-clip varmi

    2021-06-29 13:31
  52. Zehra Adali

    @Didik Didik youtube go nasil calisiyor

    2021-06-29 13:31
  53. @Zehra Adali youtube yok. RU-clip go var. Yani çocuklar için. Daha sade ve kullanışlı.

    2021-06-29 13:31
  54. Zehra Adali

    Google den video izlenebiliyormu

    2021-06-29 13:31
  55. Zehra Adali

    @Didik Didik tabletten video izlenebiliyormu

    2021-06-29 13:31
  56. {HAYAL EVİ }

    Tablet güzel mi

    2021-06-29 13:31
  57. fRee ShaRinG

    Oldukça şık dan başka bir yorumunuz yok. Lenova telefonun sarzina benzemesi de normal zaten ayni markanin tableti. Çok aydinlandik

    2021-06-29 13:31
  58. züleyha

    Abi samsung tab a 7 önerir misin lütfen cevap ver 😊

    2021-06-29 13:31
  59. Kadir Teknoloji

    KILIFI 10 TL

    2021-06-29 13:31
  60. So2 Pro

    Tabletin fiyatı ne abi

    2021-06-29 13:31
  61. UĞURCAN SURAL

    Ram az ya 3 olsa iydi

    2021-06-29 13:31
  62. Kaloian Hristov

    I have got the same tablet

    2021-06-29 13:31
  63. züleyha

    Abi bu tableti öneriyor musun ders dinlemek için eba ve zoomdan

    2021-06-29 13:31
  64. züleyha

    Tamam abi çok teşekkür ederim :)

    2021-06-29 13:31
  65. Bu tablet iyi ama eba ve zoom için daha büyük ekranlı bir tablet daha iyi olur. Alcatel 1T 10 tavsiye ederim. Fiyatı da uygun.

    2021-06-29 13:31
  66. taha tekiner

    ürünü aldım çok güzel

    2021-06-29 13:31
  67. Taha Kaşıkçı

    A101 den aldım sim kartı nasıl takabilirim ?

    2021-06-29 13:31
  68. Taha Kaşıkçı

    @Didik Didik ve kitapçığında da nano dim kart takılabildiği yazıyo

    2021-06-29 13:31
  69. Taha Kaşıkçı

    @Didik Didik İngilizce videolarda gördüğümde takılıyodu

    2021-06-29 13:31
  70. Sim kart takılmıyor

    2021-06-29 13:31
  71. ꨄᗰᖇՏ. YᗩՏᗴᗰIᑎꨄ#saveralph

    Zoom eba giriyormu kamarası iyi mi?

    2021-06-29 13:31
  72. ferhat koçyiğit

    @Didik Didik çok teşekkur ederim hocam birde normal youtube aciliyormu youtube go iptal oldumu

    2021-06-29 13:31
  73. @ferhat koçyiğit hayırlı akşamlar. Evet netflix yükleniyor.

    2021-06-29 13:31
  74. ferhat koçyiğit

    @Didik Didik hocam hayirli aksamlar sizden rica ediyorim netfilix yukleniyormu bi denermisiniz lutfen cevabinizi bekliyorum

    2021-06-29 13:31
  75. Eba ve zoom a giriyor. Kamera eba ve zoom için yetiyor. Ama fotoğraf çekmek için çok iyi değil.

    2021-06-29 13:31
  76. Yağız Gül

    Ben aldım bu tableti kullanıyorum memnunum oyunumu da yükledim canlı derslerimdede kullanıyorum herhangi bir donma olmadı güncel android sürümü 9 herşey yüklenebiliyor 32 GB olması da çok iyi 10 tane oyun yüklemeniz bile azıcık donuyor ve yanında plastik şeffaf bir kap çıkıyor ekran koruyucusu da var yani her işinize yarıyor tavsiye ederim

    2021-06-29 13:31
  77. ecrin Çepni

    abi şimdi o tablet bin tl den aşağı satılmıyo

    2021-06-29 13:31
  78. hilal gökçe dergeç

    HAYIR 720 tlye aldım ben sipariş verdim şimdi

    2021-06-29 13:31
  79. you tube

    Arkası açılıyor mu?

    2021-06-29 13:31
  80. @you tube zorla nasıl soktunuz. Ters mi taktınız.

    2021-06-29 13:31
  81. you tube

    Bu şey soracağım bendede aynısı var bende kart girilmiyor ama ben kart zorla soktum çıkmıyor

    2021-06-29 13:31
  82. Açılmıyor.

    2021-06-29 13:31
  83. Cutie Five

    I like it

    2021-06-29 13:31
  84. Lenovo Tab M7 TB-7305F

    !

    2021-06-29 13:31
  85. Tolga Duran

    Bende tab e7 var hiç memnun değilim

    2021-06-29 13:31
  86. Muhayyo Atajonova

    Cok tesekkur ederim bilgilendirdiniz için

    2021-06-29 13:31
  87. Muhayyo Atajonova

    1GB RAM olursa eba zom girmiyor diye duydum

    2021-06-29 13:31
  88. Muhayyo Atajonova

    Abi Lenrvo 1GB RAM dimi

    2021-06-29 13:31
  89. shanka

    Abi yarın alabilirim sim kart girişi var mı hızlı cevaplarsan sevinirim

    2021-06-29 13:31
  90. AHMET YASİN ATEŞ

    Var

    2021-06-29 13:31
  91. PRO 32

    Yokmuş bende sormuştum.

    2021-06-29 13:31
  92. PRO 32

    abii bu tablet kaç modelll ??

    2021-06-29 13:31
  93. TEKNOPARK

    Eba ve zoomu kaldırıyor mu

    2021-06-29 13:31
  94. rosedits

    apk dosyalar iniyor mu?

    2021-06-29 13:31
  95. Yadigar Holat

    Klavyeli kılıflarla uyumlu olur mu acaba

    2021-06-29 13:31
  96. yıldız bayrak

    Almak istiyorum bende,RU-clip yüklenmiyormuş doğrumu

    2021-06-29 13:31
  97. Dün güncelleme geldi youtube kendiliğinden yüklendi. Sorun çözülmüş oldu.

    2021-06-29 13:31
  98. Ümmügülsüm yüce

    arkası demir mi

    2021-06-29 13:31
  99. DİZZY

    USB girişlimi

    2021-06-29 13:31
  100. Berat Aslan

    Sürümü kaç

    2021-06-29 13:31
  101. Android 9

    2021-06-29 13:31
  102. Ali Yiğit

    Tableti aldım efsane

    2021-06-29 13:31
  103. melda

    @Ali Yiğit ne kadara aldın? Nereden aldın?

    2021-06-29 13:31
  104. Ali Yiğit

    Sanada abimmm

    2021-06-29 13:31
  105. Hayırlı olsun

    2021-06-29 13:31
  106. PRO 32

    Canlı dersler ve oyun için almayı düşünüyorum sizce ideal mi ?

    2021-06-29 13:31
  107. PRO 32

    @Didik Didik peki siz memnun musunuz ? tabletten

    2021-06-29 13:31
  108. Canlı dersler için ve oyunlar için ideal.

    2021-06-29 13:31
  109. Feyza ÇONGAR

    RU-clip a giriyor mu bende alicamda acil cevap verirmisiniz

    2021-06-29 13:31
  110. Feyza ÇONGAR

    @Didik Didik evet çok hızlı bi şekilde tükeniyor umarım alabilirim 🙏😅

    2021-06-29 13:31
  111. Rica ederim. Umarım A101 de bulabilirsiniz. Çünkü fiyat çok uygun ve az sayıda gelecek. Başarılar diliyorum.

    2021-06-29 13:31
  112. Feyza ÇONGAR

    @Didik Didik çok teşekkür ederim kpss ye hazırlanıyorum amaç RU-clip'dan ders videosu izlemek bi kaç tane uygulama indirmek eğer ki onu karşılayacak donanımdaysa Perşembe günü a 101 den almayı düşünüyorum o yüzden sordum 😌

    2021-06-29 13:31
  113. @Feyza ÇONGAR sorun yaşamazsınız. Amaç video izlemekse işinizi görür. Normal youtube göre daha sade ve kullanışlı. Çocuklara yönelik bir uygulama

    2021-06-29 13:31
  114. Berat Aslan

    Eba ya giriyor mu

    2021-06-29 13:31
  115. Müslüm Gürses

    Kamerası iyi mi ?

    2021-06-29 13:31
  116. @Müslüm Gürses 699 TL en uygun fiyat. GİTTİGİDİYOR da.

    2021-06-29 13:31
  117. Müslüm Gürses

    @Didik Didik Şu anda fiyatları ne durumda ?

    2021-06-29 13:31
  118. @Müslüm Gürses Rica ederim

    2021-06-29 13:31
  119. Müslüm Gürses

    @Didik Didik Teşekkür Ederim.

    2021-06-29 13:31
  120. Hatice KANAT

    Usb girişi var mı acaba ?

    2021-06-29 13:31
  121. Hatice KANAT

    @Didik Didik teşekkürler:)

    2021-06-29 13:31
  122. USB girişi yok. USB girişi hiçbir tabelette olmaz zaten. Mini usb, micro usb vb girişlerden birisi olur.

    2021-06-29 13:31
  123. Muhammed EKER

    A101 de indirime girmiş de Ders amacli alacağım. Adobe reader ( pdf ) programı çalışıyor mu?

    2021-06-29 13:31
  124. efsane kral

    Eba yükleniyormu

    2021-06-29 13:31
  125. Evet yükleniyor.

    2021-06-29 13:31
  126. Mehmet Önemli

    Yazicidan cikti almak icin kullanilabilir mi?

    2021-06-29 13:31
  127. Beta Alfa

    Nerden? Ne kadara aldiniz?

    2021-06-29 13:31